نتایج کامل سوپر شوء راء 13 فوریه 2012 - WWE Super Show Raw 2012.02.13 Results
red blue black green red blue black green امروز
اسمکدان
راو
سوپر استار
ان ایکس تی
ایمپکت رستلینک
مسابقات برتر هفته
پی پی وی
اخبار کشتی کج
پاور 25
مسابقات قدیمی
ارشیو بهترین مسابقات کشتی کج کاران
ويدئو ورودي کشتی کج
هوم ویدیو
کلیپ کشتی کج
تم سانگ ها
دانلود مسابقات اندرتیکر در رسلمنیا
بیوگرافی
دانلود فیلم کشتی کج کاران
بازی
گالری عکس ها
والپیپر
هدر
قالب
پی ان جی
دانلود مسابقه فوتبال
برنامه90
اخبار فوتبال
یو اف سی
فیلم
اهنگ به روز
نرم افزار
اس ام اس
ترفند و عجایب
ارشیو رسلمنیا ها
دانلود رسلمنیا1 تا 7
دانلود رسلمنیا8 تا 14
دانلود رسلمنیا15 تا 21
دانلود رسلمنیا22 تا 27
ارشیو الیمشن چمبر ها



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 227
بازدید کل : 5314
تعداد مطالب : 892
تعداد نظرات : 102
تعداد آنلاین : 1




نتایج کامل سوپر شوء راء 13 فوریه 2012 - WWE Super Show Raw 2012.02.13 Results
دسته بندی : <-PostCategory->

» نتایج ماندی نایت راء 13 فوریه 2012 :

آخرین شوء ماندی نایت راء قبل از پی پی وی الیمنشین چمبر بامداد امروز در سن دیگو، کالیفرنیا برگزار شد. شوء این هفته با ثبت یک مسابقه دیگر برای الیمنشین چمبر همراه بود که در آن بث فینیکس باید از تایتل قهرمانی خود مقابل تامینا دفاع نماید. همچنین آخرین اتفاقات میان جان سینا و کین نیز رخ داد که در نهایت باز هم با حمله مجدد کین به رایدر و درگیری رایدر با سینا همراه بود! از نکات دیگر این شوء میتوان به بازگشت شان مایکلز اشاره کرد که او هم نتوانست نظر تریپل اچ مبنی بر بازی در رسلمنیا با آندرتیکر را تغییر دهد. هم اکنون می توانید در ادامه مطلب شاهد مشروح نتایج کامل این هفته از مسابقات باشید.

 



پروموی ابتدای شوء:

در ابتدا پس از پخش صحنه هایی از هفته قبل کین، وی در اسکوربورد آرنا کنار یک آمولانس ظاهر شد و گفت: سینا امشب نفرت را در آغوش خواهد گرفت! سپس آنجا را ترک کرد. سپس در رینگ جری لاولر دیده میشود که کنار وی شش استار حاضر در الیمنشین چمبر راء، هر یک پشت یک میز حضور دارند. لاولر میخواهد اولین مناظره الیمنشین چمبر را با سوالات خود آغاز کند که جان لورینایتیس همراه با دیوید اوتانگا وارد آرنا شدند. جانی پس از معرفی خود گفت: خیلی خوش حال هستم که هیدت مدیره مرا در جا و پست خود نگه داشت! سپس خیلی زود آنجا را ترک کرد و سی ام پانک به عنوان اولین نفر در مناظره پاسخگوی سوالات شد. وی گفت: قول میدهم این مناظره بدون خشونت به پایان برسد. سپس به لورینایتیس تبریک گفت که توانسته هیئت مدیره را متقاعد کند! در نهایت گفت: در چمبر، من قطعا برنده بازی هستم چون بهترین کشتی گیر در جهان هستم. سپس نوبت دالف زیگلر شد که به جای وی ویکی گوئررو قصد حرف زدن داشت که به دلیل بووو شدید تماشاگران، خود زیگلر آمد و گفت: من بازی را میبرم و حداقل میدانم برخلاف آرتروث در چه ایالتی هستم! سپس آرتروث گفت: اگر دست من بود، زیگلر، ویکی و هورنسواگل را برای جعبه عنکبوت ها انتخاب میکردم! سپس وی پس از تمسخر زیگلر گفت: جیمی کوچولو به من قدرت خواهد داد تا بازی را ببرم! خدا جیمی کوچولو و ایالات متحده را حفظ کند!! نوبت به دمیز رسید و وی گفت: من چمبر را میبرم و مجددا به مین اونت رسلمنیا مانند سال گذشته میروم! من تمام رقیب هایم را با بیرون آمدن از قفس، کنار خواهم زد. سپس کوفی کینگستون خطاب به میز گفت: دنبال چاره باش! شاید این حرفت درست باشد اما من مدت ها نادیده گرفته شدم و حالا میخواهم خود را اثبات کنم! هدفی که فقط با برد از قفس حاصل میشود. سپس نوبت به کریس جریکو رسید و او گفت: هیچ کس به اندازه من در چنین مسابقاتی نبوده و حریفان را حذف نکرده است. آخرین بازی که در چمبر مچ بودم، با قهرمانی سنگین وزن جهان بیرون آمدم! افتخارات من به تنهایی بیشتر از شما پنج نفر است و خطاب به پانک گفت: تایتل مرا پس خواهی داد! سپس پانک گفت: در حال فکر کردن به زمانی بودم که جریکو به برنامه DWTS رفته بود. در اینجا زیگلر دخالت کرد و گفت: من بهترینم و بازی را میبرم که آرتروث گفت: نمیخواهم در مورد کسی حرف بزنم که اسمش از باله شنا می آید! حالا تروث به شکل یک دلفین صحبت کرد و زیگلر را مسخره نمود!! سپس لاولر بازی اول امشب را اعلام کرد که جریکو جلوی پانک رفت و پانک، تایتل خود را بالا گرفت که در اینجا کوفی یک ترابل این پارادیس به جریکو زد!


مسابقه اول: کریس جریکو در مقابل کوفی کینگستون ............. برنده مسابقه: کریس جریکو
جریکو انگشت خود را به چشم کوفی زد و موفق شد کد بریکر را اجرا کند و برنده اعلام شود.

بک استیج با جان سینا:

در بک استیج سینا در کنار زک رایدر که روی ویلچر نشسته است، دیده میشود که به وی گفت: چرا اینجا هستی که رایدر گفت: برای ایو آمدم! امروز روز ولنتاین است. سینا به وی گفت: در لاکرروم بمان و بهت قول میدهم که ایو را برایت برگردانم! سپس دوربین به اتاقی دیگر رفت که جان لورینایتیس در کنار دیوید اوتانگا دیده میشود. اوتانگا به جانی گفت: یادت باشد که تو جنرال منجر موقت هستی نه همیشگی راء! ایده ای دارم که نه تنها منجر قطعی راء شوی بلکه بتوانی منجر اسمکدان هم شوی!!


مسابقه دوم: بیگشو در مقابل رندی اورتن ......................... برنده مسابقه: رندی اورتن

اورتن، چوک اسلم بیگشو را بدل کرد و یک RKO روی وی اجرا نمود که در اینجا دنیل برایان وارد رینگ شد و با تایتل خد ضربه ای به سر اورتن وارد کرد که داور اعلام کرد که زنگ بازی را به صدا درآورند! سپس برایان برای زدن تایتل به بیگشو رفت که ضربه ای به او وارد کرد و وی را به بیرون رینگ پرتاب نمود!


پروموی شان مایکلز:

در ادامه تم سانگ HBK زده شد و او با تشویق شدید تماشاگران وارد رینگ شد. وی گفت: همیشه این موقع از سال، من به WWE برمی گردم چون فصل رسلمنیاست! هفته گذشته راء را تماشا کردم و توقع داشتم که تریپل اچ، چلنج آندرتیکر را قبول کند. اما با تصمیمی که تریپل اچ گرفت، شوکه شد! پس از آن من لورینایتیس را دیدم و از او خواستم که به راء بیایم تا در مورد بهترین دوستم صحبت کنم. حالا در اینجا موزیک تریپل اچ زده شد و او به رینگ آمد و گفت: دیدن تو برایم خیلی قشنگ است و سپس هر دو حرکت معروف DX را اجرا کردند. تریپل اچ ادامه داد: از دیدنت خیلی خوش حالم ولی اگر بیشتر بیایی، بیشتر خوش حال میشوم! من امسال مقابل آندرتیکر بازی نخواهم کرد در حالی که الان میدانم که تیکر را چگونه شکست دهم ولی نمیخواهم این کار را بکنم!! من امسال آندرتیکر را نمیخواهم! سپس مایکلز گفت: اتفاقا آندرتیکر دقیقا همان کسی است که تو باید بخواهی. تو جزء اعضای هیئت مدیره رفتی و حالا میخواهی فقط با کت و شلوار به رینگ بیایی؟!! تریپل اچ پاسخ داد: تو در وضعیت من قرار نداری و نمیتوانی درک کنی. سپس مایکلز، تریپل اچ را یک ترسو خطاب کرد که از بازی با آندرتیکر ترس دارد! تریپل اچ به شدت ناراحت شد و رینگ را ترک کرد که مایکلز جلوی وی را گرفت و گفت: صبر کن اما تریپل اچ میخواهد به راهش ادامه دهد که در نهایت با مایکلز فیس تو فیس شد! تریپل اچ گفت: همه یک روزی میرند! من مسئولیت دارم و دیگر آندرتیکر را به عنوان حرف نمی بینم و او را یک برند میبینم! تو نمیتوانی برودی و تیکر را ببینی چون باختش برای این بیزینس بد است! وی ادامه داد: آندرتیکر مردی برای تمام دوران است و من نمیتوانم دوران این مرد را تمام کنم. تو اینجا آمدی که کاری را از من بخواهی که خودت نتوانستی انجام بدی! سپس مایکلز به هانتر گفت: تو چشمای من نگاه کن و بگو که نمیخواهی به استریک پایان دهی؟ تریپل اچ کتش را درست کرد و به قصد رفتن رفت که باز هم مایکلز جلوی او را گرفت و همان جمله را تکرار کرد. تریپل اچ کمی مکث کرد و با مایکلز فیس تو فیس شد و گفت: نه !! مایکلز به سمت رمپ آرنا رفت که تریپل اچ هم به دنبال وی رفت که ناگهان موزیک آندرتیکر زده شد و چراغ های آرنا خاموش شد. ویدئویی پخش میشود که به نظر میرسد آندرتیکر در حال کوتاه کردن موهای خود است!! تیکر پاسخ منفی تریپل اچ درباره بازی با خود را نگاه میکند و مجددا درخواست یک مسابقه با وی را میکند!


مسابقه سوم: دالف زیگلر در مقابل آرتروث ......................... برنده مسابقه: آرتروث
زیگلر در وسط رینگ در حال اجرای حرکت "شو آف" بود که تروث وی را با رول آپ غافل گیر کرد!


مسابقه چهارم: بری بلا در مقابل تامینا ............................. برنده مسابقه: تامینا
تامینا به راحتی با اجرای ساموآن دراپ و سوپر فلای اسپلش موفق به پین فال شد.
» پس از پایان بازی، بث فینیکس که در کنار میز گزارشگران بود برای دقایقی به تامینا خیره شد!

بک استیج با جان سینا:

در بک استیج جاش میتوز در حال سوال کردن از سینا بود که صدای جیغ از جای دیگری شنیده میشود. سپس دوربین به سمت آمبولانس رفت که کین، ایو تورس را به داخل آن انداخته بود و درب آن را بست تا سوار شود که سینا آمد و به کین حمله کرد و او را به اشیایی که در آنجا بود، پرتاب کرد. سینا از ایو میخواست که از داخل، در را باز کند که کین بلند شد و چند پانچ به سینا زد. سپس سوار آمبولانس شد و ماشین را روشن کرد اما قبل از اینکه حرکت کند، ایو در را باز کرد و به بغل سینا پرید! کین با آمبولانس خالی آنجا را ترک کرد و ایو هم سینا را بوسید! سپس زک رایدر روی ویلچر آمد که یک دسته گل دستش بود که با دیدن آن صحنه متعجب شد! پس از بازگشت از کامرشال، ایو در حال عذرخواهی از رایدر است و خطاب به او میگوید که من هیچ وقت فکر نمیکردم که میخواهی با هم باشیم و فکر میکردم که میخواهیم یک دوست باشیم اما رایدر حرف های او را نپذیرفت!


مسابقه پنجم: د میز در مقابل سی ام پانک ........................ برنده مسابقه: سی ام پانک
پانک در اجرای GTS ناموفق بود و با بدل اسکال کراشینگ، آناکاندا وایس را اجرا نمود و میز تپ اوت کرد.
» در حین خوش حالی پانک، جریکو دیده شد که از لاکرروم و از طریق تلویزیون در حال تماشای پیروزی پانک است!

پروموی جان سینا:

در مین اونت تم سانگ سینا زده شد و او با بووو شدید تماشاگران وارد رینگ شد. وی گفت: سعی کردم از زک رایدر عذرخواهی کنم ولی او گوش نکرد. برای چیزی که اتفاق افتاد، ناراحتم و عذرخواهی میکنم. واقعیت این است که تمام این ها نقشه کین بود که ما و هواداران را جلوی هم قرار دهد. من دیگر هیچ انتخاب دیگری ندارم جز اینکه نفرت را در آغوش بگیرم! هر کس دیگری جای من بود، این انتخاب را میکرد اما من هر کسی نیستم و این را انتخاب نمیکنم. کین در حال آزار دادن مدام من است تا به این سمت بروم اما من نخواهم رفت! شعار "همه ما از تو متنفر هستیم" آرنا را پر کرده است! سینا ادامه داد: الان شش سال است که این طوری است. من لطیف نیستم و احتیاجی به نفرت ندارم. من باید خودم را با این شرایط وقف بدهم و موفق میشوم. قول میدهم در الیمنشین چمبر، کین آرنا را با آمبولانس ترک کند و این یک پیغام برای د راک در رسلمنیاست! در اینجا زک رایدر وارد آرنا شد و با گردنی بسته شده به رینگ آمد و میکروفون را از سینا گرفت. سینا سعی میکند از او عذرخواهی کند اما رایدر یک سیلی به وی زد! سپس سینا کلاه و تی شرت خود را درآورد و به رایدر خیره شد. رایدر با عصبانیت به سینا طعنه ای زد و برای زدن پانچ رفت که سینا اجازه نداد و خود به او پانچی زد و رایدر که روی زمین بود، آرام آرام رینگ را ترک کرد. سپس کین روی اسکوربورد مجددا ظاهر شد و گفت: سینا عشق واقعی دوست خودش را دزدید. سینا در نهایت نفرت را در آغوش میگیرد. مشکل اینجاست که او از نفرت ساخته شده و به همین خاطر نمیتواند بر او غلبه کند. این یکشنبه، بدن سینا همراه با روح او با آمبولانس از آرنا بیرون خواهد رفت! در حالی که رایدر هم به رمپ رسیده، ناگهان کین پشت او ظاهر شد و ویلچر وی را به سمت قسمت پایین پله ها در رمپ هل داد! سپس سینا به سمت رایدر رفت و پزشکان هم به سرعت خود را به وی رساندند. در نهایت تورس هم به کنار رایدر رفت و سینا هم پشیمان به نظر میرسید! شوء در حالی که یک دختر بچه از بین هواداران در حال گریه کردن است، به پایان رسید!
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : امین تاریخ ارسال : : سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,

مطالب گذشته

·

دعوت به نویسندگی! ارسال در : 1391/6/13 10:46

·

علیشمس و ملانی - زیر آسمون آفتابی ارسال در : 1391/6/5 8:16

·

Download Persian Movie : Mahi Dom Ghermez ارسال در : 1391/6/5 8:10

·

.::Randy Orton PNGs::. ارسال در : 1391/5/31 9:38

·

Behind The Scenes Of Alo2 By Amir Tataloo - HD ارسال در : 1391/5/31 9:32

·

دانلود سریال ساخت ایران قسمت اول تا قسمت ۱۸ ارسال در : 1391/5/30 17:45

·

Sami Beigi - Boro 2.0 ارسال در : 1391/5/27 9:2

·

Download The Amazing Spiderman ارسال در : 1391/5/27 8:39

·

Full Archive - ZedBazi + Zakhar Nameh ارسال در : 1391/5/26 13:31

·

Full Archive - Amir Ali A2 ارسال در : 1391/5/26 11:7

·

دانلود فیلتر شکن قوی Freegate 7.30 Professional Edition ارسال در : 1391/5/26 10:17

·

قالب زیبای موزيك ارسال در : 1391/5/25 13:28

·

Amir Tataloo - Hesse Mamooli ارسال در : 1391/5/25 7:49

·

Sohrab MJ - Dorough Tatil ارسال در : 1391/5/24 8:34

·

Amir Ali A2-Intro ارسال در : 1391/5/18 9:10

·

هدر درخاستی ارسال در : 1391/5/18 8:50

·

هدر درخواستی ارسال در : 1391/5/18 8:20

·

Download WWE Smackdown 2012.08.03 Videos ارسال در : 0/1/1 6:25

·

اخبار کشتی کج به تاریخ 2 اگوست 2012 ارسال در : 1391/5/12 19:36

·

پیش نمایش کامل بازی Tekken Tag Tournament 2 ( ویژه ) ارسال در : 1391/5/12 19:34


به وبلاگ من خوش آمدید



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کج فوتبال و نرم افزار و آدرس http://wwe10.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراح قالب ملودیوس